Yani hani desem ki uykusu iyiydi bişey oldu bozuldu yo anam uyku eğitimleri seminerler forumlar kitaplar onlar bunlar. Biz ne yaptıysak olmadı. Uykusunu aldıramadım. Ama şu sıra düzenimiz en berbatı.
Selamlar herkese. 18. Ay ataklarından mıdır nedir bu ara oğlum 6.30dan sonra uyumamaya yemin etmiş gibi her sabah 06.00-06.30 arası bir yerlerde uyanıyor. Gece de minimum 3 kez uyanır. Emmek ister her uyanışında. Ama son 1-2 aydır sabaha doğru 4-5 sularında bi uyanıyo ki bi daha 1 saat sonra anca geri uyuyor.
Öğlenleri tek gündüz uykusuna düşmüştük 15. Ay civarında. Bu ara gece uykusu çok bozuk olduğundan mıdır nedir sabah 10-10.30 civarında bir huysuzluk koparıyor ve meme diye tutturuyor e memede de uyuyakalıyor tabi ki. Saçma bi saatte uyumuş oldu ne yapcağımı bilmiyorum