sbnmcan benim de bebeğim 13 aylik iki gün oldu tek uykuya geçtik gece çok uyaniyordu, saat 8 gibi uyanir, 12 de uyuturum,2 de kalkar daha erken kalkarsa mutlaka uykuya donderirim yeniden, akşam da 8 den sonra uyku moduna geçeriz, 20:30 gibi uyur, iki gümdür boyle ama aksam 7 den sonra hemen uyumak istiyor ben de yemek falan yedrp oyalamata calisyrm, sabah zor değil ama akşamlar biraz zorluyor beni uykusu geldiği içib miz miz oluyor, haa eğer sabah 7 de uyanirsa 2 uyku yaptiririm, sabah uyanmasindan asili