Glin89 anne sütü yetersizliğinde bebek doymuyorsa verirsin mecbursan napcaksın ama onlar dedi diye değil sen bebeğini gözlemle doktor kontrollerinde aldığı kilodan günlük bez sayısından bunu kendin ayarla mama da içse kalkcağı varsa kalkıyo geceleri onla alakalı değil o 3 aylık bebek daha🙄 gögüsler emdikçe dolar boşaldıkça daha çok süt üretimine geçer sürekli emzir 🧡