Merhabalar
Benim oğlum 4 buçuk yaşında en sonunda dehb tanısı aldık oda şöyle bizde hiperaktive yok dürtüsellik ve dikkat dağınıklığı var algılaması herşeyi çok iyi ama bu ikisi çok zorluyor kreşe gidiyor dikkat dağınıklığı olduğu için hemen sıkılıyor artı bireysel eğitimde aldırıyorum dikkat süresini artırmaya başardım dürtüsellik olduğu içinde çok zahmet çekiyorum gittiğim her yerde kurcamalar hep arayışları vs bizim gibi olup önereceği birşey var mı