Kızlar kızım 28 aylık benimle yatıyor yatakta , eşim ayrı odada uyuyor horladığı için yani . Geçen Salı gece 3 te kızım yataktan düştü yere pat diye çok korktuk yani ama ilk düşüşü değil tabi çoçuk bu hep düşüyor her zaman yastık koyardım 28 aydır o gece uyuyakaldım yoldan gelmiştik diye , koruyucu yapamadım etrafına Şimdi her sabah at at diyip duruyor e bazanın altı dolu bende eğil kalk yapamıyorum dizim belim ağrıyor bana rahat geliyor baza . Çok inat kendi diyor benim dediğim olana kadar söylerim diyor. Birde yukarı doğru kendi kalktı ev taşıyorken ondan korkuyor yüzümüze gelir diye ama yatak varken kalkmıyor baktım ayarı var kilit ne yapayım bilmiyorum ya ? Atmak istemiyorum şuanlık yerine kullanışlı bir şey yapmadan yerde yatamam yatak döşek hep toz olur