ssbbyy Merhaba güneş kremi önerisi istiyorum bebeğim egzamalı sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız güneş kremleri var mı yazar mısınız
Tugceksck ssbbyy siveno almayı düşünüyorum ama mineral filtreli olduğu için sürmesi biraz zor oluyormuş o yüzden losyon olarak alıcam
cokbilmismom ssbbyy minela care aldım mineral filtreli ama o kadar zor sürülüyor ki tatilde bununla yapamayacağım mustela alacağım geçen sene çok memnun kalmıştım
cokbilmismom ssbbyy valla zor ya acayip katı yani benimki iki yaşında kremi sürmek iskence oldu çünkü asla sabit durmuyor
uraskoom ssbbyy siparişim daha bugün elime ulaştı o yüzden henüz kullanmadım ama Minela care ve bade natural stick şeklinde aldım
ssbbyy uraskoom bende minela düşünüyorum öneren doktorlarda var stick olarak da başka marka bakarım diye düşündüm yüzüne sürmesi kolay olsun