senyasemin aslında hiç gerek yoktu bebekler kahverengi alanı alıyorlar bence tamamen tecrübesiz oldukları için önerdiler tutturamadılar zaten bebeğim alıştı 5 ay oldu şimdi canı isteyince silikonu kendi atıp normal emiyor bazen illa silikon için ağlıyor kafaya göre takılıyoruz🤣🤣🤣 işin kötüsü silikona ben alıştım dkckckc