Hanımlar herkese merhaba oğlum 14. Ayını bitirdi mamayla beslenen bir bebek reflüsü var ve çok sık hastalanıyor önce gece 2 kere mama içip uykuya tekrar dalan bir bebekti bunu alışkanlık haline getirip mama miktarını arttırmaya başladı 3-4 olmaya başladı. Doktoruyla konuşup gece mamayı bırakma kararı aldım ama o kadar zor ilerliyoruz ki anlatamam doktor ilk bir kaç gün mama miktarını az suyunu fazla koy dedi bunu yaptım sıkıntı yaşamadık mama içip bir saate belki iki saate tekrar uyanıp aynı döngüyü yaşadık tamamen suya geçtiğim günlerde çok zorlandık ağlama krizleri sakinleştikten 15 dakika sonra tekrar ağlamaya başlıyor, bu arada su biberonunu ayrı tuttum. 3. Günümüzde ben ateşli bir rahatsızlık geçirdim eşim sakinleştiremediği için mama vermek zorunda kaldık. Şimdi tekrar başladım bebeğimin sağlığı için bunu yapmak zorundayım doğduğundan bu yana uykusuzlukla mücadele ediyorum. Size sorum şu ki nasıl devam etmeliyim suyu da kesmeli miyim bu da alışkanlık yapar mı? Ya da her uyandığında ayakta sallayarak uykuya geçirsem bunu da alışkanlık haline getirir mi ? Ne zaman bu duruma alışacağız 🥺😢 Bu süreçten geçen arkadaşlar yardımcı olabilir mi