Kızlar selam🌸
Size danışmak istediğim bir konu var. Oğlum 8.5 aylık uzun süredir emerek geçiyor uykuya, gece her uyanışında da emiyor tekrar uyuyor nadiren bir iki saat kalıyor ayakta. Akşam 8.5-9 gibi uyur. Ama sık uyanan bi bebek oldu hep. Ben artık akşam dışarı çıkabilmek istiyorum uyuyunca da çıkamıyorum 40 dk sonra da uyanabiliyor, böyle memeye alışık bebekleriniz için akşam biberon verdiğiniz oldu mu, nasıl alıştı? Uykuya döner mi diye tedirginim. Ya da sen verme başkası denesin gibi tavsiyeleriniz varsa çook sevinirim.