birdemlikcay Kızlar selam ben 36+0 hamileyim bu ikinci hamileliğim ilkinde oğlumu tam 40+0 da vajinal doğumla doğurdum. Dün geceden beri sürekli ara ara kasılma ve sancı yaşıyorum ama artmıyor yani düzenli değil. Uyutmuyor ama maalesef çok fazla idrara çıkıyorum birkaç gündür de sanki doğum yaptığım günkü gibi belime doğru basınç vuruyor zonkluyor kemiklerim. Artan bir şey yok ama bazen uykudan uyandırıyor. Herhangi bir açılma felan nişan gelmesi yok. Yalancı sancı diye düşünüyorum ama böyle sık yaşanması normal mi? Doktorum izinde maalesef ona da gidemiyorum. İlk hamileliğimde hiç böyle olmamıştı çok hafif kasılmalar oluyordu o kadar.
tazeanne1301 birdemlikcay bol su içip soluna uzan canım geçmiyorsa doğum olabilir benim hiç sancım yoktu 4cm açıklığım varmış doğum başlamış hissetmemiştim
miilena birdemlikcay düzenli aralıklarla gelmiyorsa yalancı sancıdır benim de doğumdan iki hafta önce olmuştu ilk kez yaşıyordum o sabah doğuruyorum galiba diye düşünmüştüm duşa girip çıkınca hafiflemişti. Ama doğumun olduğu gün sancılarım düzenliydi ve artmıştı bir de tabi nişan gelince anlamıştım başladığını.
00998 birdemlikcay benim de 35 haftalıkta olmuştu belim de ağrı kasıklarımda ağrı hissi çoktu 36 haftalıkta acil sezeryana alındım 🥲
birdemlikcay Happy mom a da yazdım ama dönüş alamadım belki burda daha iyi bilenler vardır bi bakar mısınız lütfen.
sumeyyeravza birdemlikcay doktora gidip nst ye girseniz, yalancı olup olmadığı belli olur. Bana yalancı gibi geldi ama ilk doğumunuzla aynı belirtilerse belki de başlamıştır doğumunuz. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah.
birdemlikcay Betulsark Evde oğlumla tekim maalesef 19 aylık uyuyor duşa girersem uyanıp çığlıklar eşliğinde kapıda bağıracak 🥲
birdemlikcay sumeyyeravza Canım Almanya’dayım maalesef burda böyle yapmıyorlar gerçekten sancıların olsa bile ayılıp bayılacak seviyeye gelmeden hastaneye yatırmıyorlar oğlumda ayakta duramayacak sancılarla gitmeme rağmen saatlerce hiçbir şeye bakmadan beklettiler. Normalde nst ye sokmuyorlar bile kontrol için de hastaneye değil kliniğe gidiyoruz üstüne bi de doktorum izinde sancı sürekli yok ara ara geliyor gidiyor düzenli değil ama yatınca çok baskı yapıyor.
birdemlikcay tazeanne1301 Doğum başladığını zannetmiyorum öyle bir ağrı değil fakat zorluyor birkaç gündür böyle zaten bilemiyorum inşallah geçer daha erken çünkü 🥲
tazeanne1301 birdemlikcay ama benim de doğumdan önce 1 2 hafta kadar sürekli belimden kasıklarıma vuran düzenli başlayıp düzeni bozulan sancılarım oluyordu hep ama sadece geceleri ben onlardan biri sandığım için anlamamıştım sabah nişan geldi akşamına doğurdum 😬😂bence yine de hazırlıklı ol bunlar bebeğin kanala yerleşme ağrıları olduğunu söylemişti doktorum ve bebeğim gece doğdu mesela benim
symstc Ben doğumuma yakın böyle kasılmalar ağrılar çekmiştim nst de çıkmamıştı ama sancılarım, bir iki hafta sonrada nişandan sonra suyum gelip doğuma gitmiştim ikinci doğumunuz dikkatli olmanızda fayda var Allah yardımcınız olsun
birdemlikcay symstc Benim ilk hamileliğimde kasılmalarım oluyordu ama çok hafiflerdi doğumumdan 1 hafta önce renksiz şeffaf şekilde nişanım gelmişti sonrasında ufak tefek ağrılar daha sonra da doğum yapmadan bir gün önce gece normal nişanım geldi sabahına sancılarım başladı. Benim ilk doğumum çok uzun sürmüştü 20 saat civarı sancıyla aşırı yavaş açılarak doğurdum.
birdemlikcay Betulsark Keşke yapabilsem maalesef sadece yatma şansım var ona da kafayı yiyor tabi ama en azından çığlıklar atmıyor 😂
birdemlikcay 00998 Çok geçmiş olsun peki neden sezaryen yaptılar merak ettim benim şu an vajinal doğum olarak planlandı da o yüzden