Kızlar merhaba 26 aylık bir kızım var normalde bizimle kendi park yataginda uyuyordu sabha kadar uyur ihtiyaç dışında uyanmazdı da odasını ayırayım dedım gunduz sorun yok akşam da orada uyumak istiyor ama bu sefer saat başı sürekli uyanmaya başladı ve onun yanında uyumamı istiyor sizce bu şekilde devam mı etmeliyim yoksa odaları ayırma konusunda biraz daha beklemeli miyim