Merhabalar,
35 günlük bebeğim var, daha önce de bir başlık açmıştım memeyi almıyordu maalesef ve sağımla besliyordum. Geçen hafta bir emzirme danışmanıyla ilerleyip azimle memeye döndürdük. Ama ben memeyi emiyor diye sevinip artık memeden beslenmeye geçtik zannederken bebeğim gayet cuk cuk emer gibi duruyorken kupkuru bezler almaya başladım memeye geçer geçmez, yani emip yutkunup gibi gözükürken aslında sütü tam çekmiyor anladığım kadarıyla. Şimdi mecburen yalandan emzirip yine arkasından süt veriyorum. Bu durumu yaşayan var mı daha önce?