Günaydın herkese. Oğlum 18 aylık olmak üzere, 10 gündür falan asla istediğim gibi yemek yediremiyorum. 1 kaşık hadi bilemedin 2 kaşık yerse şükrediyorum o derece. Mamaya ağırlık vermiştim bu sürede, 2-3 gündür onu da maksimum 60 cc falan içiyor. Geçici bir durum mu bu yani ne yapacağımı da bilmiyorum, kilo verdiğini de tahmin ediyorum. En arka kök dişler de çıkıyor gibi tam ağzını açmadığı için göremiyorum ondan olabilir mi