cnuryasar Bende de olmadı canım 2-3 gün su geçirmez bant kullandım sonra bandı doktorum çıkardı devamında pansuman ve antibiyotik kullanmıştım 2 sene evvel
Prensescik melissag enfeksiyon kapmış olabilir ıslak bırakmamalısın kokuda varsa eğer iyice kurut orayı batikon sür geçer
_erkekannesi1 beguumc benim kanamadı ama açılmıştı mercimek büyüklüğünde ve sarı akımtı geliyordu 1 hafta pansuman yaptım antibiyotik ile ve kapandı doktor bir baksın ağır kaldırdıysanız yere düştüryseniz olabilir