Kızlar selam, 3 yaş oğluma sanıyorum kresten bit bulaşmış. Farkettiğim akşam (2 gun once) eczaneden paranit bit şampuanı alarak tarama yaptim, bayağı bit temizledim. Bende de çıktı. Ancak hala sirkeler var. Oğlumun saçını dün 3 numara kestirdim, çok şükür bitti gibi görünüyor ancak bendeki sirkelere ne yapacağım :(
Dün sabah yine paranit markasının spreyini uyguladım kendime. Aksam da sirkeli suyu 1 saat kafamda bekletip tarama yaptim. Daha başka ne yapabilirim? Saçımı boyatsam sirkelere çözüm olur mu?