Benim gün içinde sıkça olmaya başladı. 20 aylık kızım. Artık benimle bildiğin şakalaşıyor. Şaka yapıp gülüyor. Yüz ifademden ne dediğimi anlamaya başladı. Birlikte çok eğleniyoruz 🧿❤️En çok istediğimdi. Kankamı doğurmuş gibi hissediyorum en doğalından 🐣🤌 ve Allah izin verirse gelecek günleri büyümüş hallerini genç kızlığını düşününce gözlerim doluyor 🥹 siz de benim gibi misiniz yoksa normal misiniz?