nurozkann Tansiyonum 10/6 nabız 66 normal mi nabzım düşük mü bir aylık bebeğim var uykusuzluk falan da var yorgunluk ondan mı böyle acaba
Always-be-happy_Always-smile nurozkann Nabız normal. Tansiyon biraz düşük. Yorgun ve uykusuz bi anne için normal. Kendinizi iyi hissediyorsanız sorun yok. Eşlik eden baş dönmesi, göz kararması, baygınlık, aşırı halsizlik varsa bi doktora gözükün derim