mommmmyys ben çok memnunum biz izmirdeyiz yerel bi firmaya yaptırdık betonarmeden neredeyse farkı yok sıva yaptırırsanız bilmeyen birisi aradaki farkı anlayamaz. Tek sıkıntısı duvara ağır şeyler asamıyorsunuz ( televizyon ünitesi gibi) asmak isterseniz duvarın iki tarafından çelik plakalarla sabitlenmesi gerekiyor onun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadık özellikle deprem korkunuz varsa çok iyi baya oluyor 4 küsur büyüklüğünde deprem olmuş biz hissetmedik konşularımız seslenince anladık