Samiraa test yaptı mı? Başka sorunu var mı? Başka bı doktora da götürün. Bol bol sarımsak yeyin emziriyorsaniz. Sadece öksürüğe al sana antibiyotik denmez. İçir birşey olmaz diyemeyiz. Bazı doktorlar kim gelse antibiyotik yazıyor. Belkide alerji, belki reflü. Belki soğuk algınlığı sizdeki. Boğazı çok mu dolu. Ben başka doktorada götürürdum