Şuan yaşadığım yerden taşınmak istiyorum başta imkansız gibiydi sonra eşimin çalıştığı okul yıkılacak dendi boşaltıldi yeni sezonda büyük ihtimalle artık orda olmayacak o istiyor olduğumuz yerde kalalım yazın ailesi geliyor bende iç içe olmaktan yoruldum taşınmak istiyorum anca lojman falan olursa olabilir dedi şimdi merak ettiklerim
-kira durumu normal evler gibi mi
-kimler kalabilir
-isteyen kişi ben burda kalmak istiyorum dediği zaman kalabilir mi
- iki çocuğumuz var şuan ki evimiz 3+1 lojmanların içeriği nasıl
Bilenler biraz bilgi verir misiniz
Eşiniz ne iş yapıyor mesela orda kalma Hakkınız oldu bildiğim kadarıyla büyük çoğunluk imalardan oluşuyor benim eşim yemek sektöründe çalıştığı yer yıkılacagi için boşlukta kalıyor ve başka boşlukta bir okulu doldurması lazım yani devlet gönderecek