Doğum yapalı 40 gün oldu bir kaç gündür karın ağrım vardı sabahta koyu renkli kanamam oldu az bir şekilde ama peçeyeye sildiğimde bir şey gelmiyordu bir kaç saat sonra da açık renge döndü kanama ama aman aman bir kanamam yok acaba adet kanaması başlangıcı mıdır?