beyazkumm Benimde 4 yaşında kızım var. İkinci bi çocuğa cesaret edemiyorum. Anlattıklarınızın fazlası var, azı yok. Sanırım buda 4 yaş sendromu.🥺 Her ayın, her yaşın bir sendromu varmış ya buda onlardan heralde diyorum. Benim kızım parkta biraz daha iyi ama evdeyken asla peşimden ayrılmıyor asla. Artık büyüdü oyun odasında oynar, oyalanır belki diyorum ama yok. 🥺