toocce Memeyi ilk tuttuğunda ağzında biriken sütü içiyor (yutkunuyor), ancak devamı için emek vermesi gerektiğini anlayınca biberonun kolaylığına alışan bebek sinirlenip ağlamaya başlıyor olabilir ya da Eğer sütün çok hızlı geliyorsa (tazyik varsa), bebek o hıza yetişemediği için de sinirlenebilir.Bebek memede boğulur gibi olur, öksürür veya kendini geriye atar bu şekilde anlayabilirsin. Eğer tayzikliyse azıcık sağım yapıp sonra emzirmeyi deneyebilirsin. Her beslenme sonrası gazını mutlaka çıkarın