anne_yiz elftty canım bizde hiç yan etki yapmadı genelde aşılar ateş yapmazdı halsizlik uyku yapardı bizde onu bile yapmadı. Gittik vurulduk normal dğzende devam etti
gzd_nhr elftty bizde sadece uyku ve halsizlik yaptı. 3 tane vuruyorlar 2 bacaklarına bir koluna.bebeğinizin e nabızına girin aşı takvimi yazın çıkıyor hangi aşılar oldugu