egehannesi1 bebeğim 4,5 aylık ya o kadar sorun yaşadım ki emzirme sürecimde. Doktor önce emzir sonra mama ver diyordu. Kayınvalidem geve ben uyurken sürekli mama veriyormuş yakaladım. Bende diyorum niye çocuk emmiyor. Kızlar tavsiyem her zaman önce emzirip sonra mama verin. 3. Aydan beri sütüm az geliyor. Doktor ilk zamanlar be kadar emzirirsen vücut ilerleyen zamanda beneğin daha çok ihtiyacı var diyip fazladan süt üretiyormuş