0lavin0 bana hediye gelmişti elektrikli olan, hiç umudum yoktu alacağım bişey de değildi ama o kadar çok kullandım ki ben bile inanamadım. gündüzleri uyutmak için koyuyodum baya seviyodu uyuyodu hemen. onun dışında mutfağa taşıyodum yemek yaparken beni izliyodu tuvalete gittiğimde bi işim olduğunda her odaya taşıyodum eşşek kadar olana kadar bindi yani 7 buçuk aylık falandı kaldırdığımda