dilan132 gurbetkus üstünü sıkı giydirmeyin zaten havalarda ısınıyor ayaklarına ılık suya tutun kendine çabuk getiriri gelişimi iyiyse mamaya başlamayın bence yine doktora danışırsınız inşallah çabuk geçer bizimde gelişimi iyi çok şükür başlamadım ben