ikiprenses_annesii dilan132 Bence yenidoğan bebeğiniz için en doğru cevabı doktorunuzdan almalısınız. Sonuçta her bebeğin kilosu ve gelişimi farklıdır diye düşünüyorum.
eses2026 Her bebeğin gelişimi farklı Gayet ideal seviyede diyorsa doktorunuz ne güzel Değilse yönlendirir zaten
dilan132 eses2026 doktor gelişimi iyi dedi anne karnında beslenemedi yeterli minyon dediler karnı küçük dediler hala onların etkisindeyim sanırsam
dilan132 eses2026 gerçektende öyle Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin tüm çocuklara sağlık sıhhat versin