Merhaba bu gönderiyi bizimle aynı durumda olanlar için yaşadıklarımızı paylaşmak istedim. Gaziantep şehir hastanesinde Münevver Tuğba Temel hoca yaptı anjiyoyu. Kahramanmaraştan geldik. Dün öğleden önce değerlerine bakıldı öğleden sonra da anestezi onay verince yatişimız yapıldı. Bugün sabah 9.30 gibi anjiyoya alındı kızım. Girerken tabi ki aşırı ağladı korktu yatmak gitmek istemedi. Kollarımda iken sanırım sakinleştirici idi onu verince gozleri gitti hemen uyudu ve yerine yatırdım. Operasyon 45 50 dk sürdü. Doktorumuz güzel geçtiğini bir sorun olmadığını söyledi. Kızım yine aşırı agladi gozleri kapalı tam kendinde değildi. Kalkmak istedi yatakta durmak istemedi o anlar çok zordu benim için. Daha sonra yanina yattım 1 2 saat arasında uyudu kucağımda. Sonra nabzı falan normal olunca geri odamıza geldik. Odada kendine hemen gelemedi ara ara agladi uyudu. Saat 4 5 gibi daha çok kendinde idi 14.30 a kadar bi sey yiyip içmedi ondan sonra bi seyler yedirdik içirdik tabi cok yemek istemedi. Zaman geçtikçe kendi istedi yedi bi şeyler. Ve genel anlamda iyiydi çok şükür. Bi sorun çıkmazsa yarin çıkacağız inşallah. Kizimin aşiri doktor hastane korkusu vardı geldi geçti çok şükür bundan sonra da bi sorun çıkmaz inşallah. Bizimle ayni durumda olanlara da Rabbim şifa versin. Ve korkulacak bir durum olmadığını söyleyebilirim