zg1 oğlumu yatıralı 1 saat olacak 3. Kez uyandı ve uykuya döndürdüm. Yanına uzandım. Yorgunluktan uyuyamıyorum 😞 sırtım, kollarım, boğazım, başım, ayak parmaklarım bile ağrıyor. Akşama kadar bir dk oturmuyorum. Evi topluyorum topluyorum yine aynı. Bir türlü bitmiyor işler. Üstüne bir de hasta oluyoruz oğlumun geniz akıntısı var burnu da akıyor. 1 yaşına 10 gün var. Sürekli kucakta. Göğüs uçlarım çok kötü yara oldu kesik kesik 1,5-2 aydır çekiyorum😶 daha saymayım 😞😞 ama çok şükür aşılmayacak bir sorunumuz yok hamd olsun 🤍