Annelerim bebekle gününüz nasıl geçiyor?
Instagram’da gördüğümüz gibi mi herkes, gerçekten çok merak ediyorum 😀
“Gerçekçi” bir gününüz nasıl geçiyor anlatsanıza 👀
Benim bebeğim 8 aylık, ben başlayayım:
• Genelde 5-6 gibi uyanıyoruz. Açsa mama veriyoruz, sonra biraz yatakta keyif yapıyoruz
• Altını değiştirip salona geçiyoruz
• Sonra kahvaltı hazırlıyoruz; eşim, ben ve bebeğimiz birlikte kahvaltı yapıyoruz
• Eşim işe gidince bizim aktivite saati başlıyor. (Oyun halısında oynuyoruz)
• Sonra ilk gündüz uykusu
• Uyanınca yine mama + oyun
• Sonra ikinci uyku
• Uyanınca yine mama + oyun
• Babamız işten gelince akşam yemeği hazırlıyoruz ve birlikte yemek yiyoruz
• Genelde 18-19 gibi gece uykusuna geçiyoruz 🌙
Benim günlerim genel olarak böyle geçiyor 🫶🏻
Temizlik konusunda kendimi çok kasmıyorum açıkçası. Günlük toparlamayı eşim gelince yapıyorum ya da bebek uyuyunca hallediyoruz. Büyük temizlikleri de genelde hafta sonuna bırakıyorum 😄
Bazen bebeğim iyi moddaysa anakucağında dururken çamaşır falan yapabiliyorum ama çoğu işi eşim evdeyken halletmeyi tercih ediyorum. O bebeğe bakıyor, ben işleri toparlıyorum.
O yüzden evim hiç ani misafire müsait değildir sdfghh 😅
Şimdi sıra sizdeee, gerçekçi anne günlerinizi anlatın 👀