glsmn6 benim kızım 8 aylık 5 aylıkken en gıdaya 6 aylıkken pütürlü yemeye alıştırdım. Doktorum ve hemşirem bu konuda çok baskı yaptı. Herşeyi anlattılar onlar sayesinde bu kadar kolay geçebildim. İlk başta ağzından attı. Sonra öğürdü,çiğnemeden yuttu hemşiremle sürekli diyalog halindeydik korkmayacaksın dedi alışacak yemiyorsa yarım saat sonra tekrar dene dedi biraz aç kalsın ileride senin için kolaylık sağlayacak dedi. Ona yemek yedirirken sizde yemek yeyin ve çiğnemeyi öğrensin sizi taklit edecektir dedi ve dediği de oldu şuan onlar sayesinde bu konuda zorluk çekmedim 🥹