birssorumvar Memnun kalMAdığım Philips. Kazansız vardı sanki onla dersimi almamış gibi bir de aynı markanın kazanlısını aldım ama bu kez dersimi aldım. Yine bir ütü alacak olsam kesinlikle Philips olmayacak. Tefal almadığıma pişmanım
birssorumvar canselulu44 beklediğim performansta ütü yapmıyor kayınvalidemde eski model bir kazanlı tefal var bizim yeni model Philips’ten çok daha güzel ütülüyor. Tefal için model verecek kadar bilgim yok ama genel olarak iyi