busrac10 benimki de 17:45 - 19:30 arası değişiyor hep uyku saati. Gündüz uykusuna bağlı her zaman. Ama geçen gün ilk defa 21 gibi uyudu yinede sabah 6 da fal taşı gibi açıktı gözler anlamadım gitti 🫠 Neyse herhalde bunu da yaşayacağız zamanla uzar inşallah. Ama bebeğim erken de uyuyor yani öyle bir gerçek var. Aslında normal erken uyanması ama uyku vakitlerini kaydıramıyorum 3. Uykuyu red ettiği için mecbur erken uyutuyorum.
Kendi kendine oynamayı sevmesi ne hoş 🫶🏼 Bizimkisi hiç sevmez 🙈