Merhaba 2.5 aylık bebeğimin rutin kontrolünde kalbinde üfürüm olduğu tespit edildi ve kardiyoloji bölümüne yönlendirildi ciğere inen sağ damarda darlık olduğu ince ve gelişmemiş olduğu 2 ay sonra izleme gelmem söylendi anjiyo ihtimalinden bahsedildi bu durumu yaşayan var mı acaba