Selam anneler 5.5 yaşındaki oğlum kolunu kırdı . Bugün diş doktoruna gitmiştim oğlumu eşime emanet ettim bahçede oturuyolardı. Yüksek bir basamak gibi yer vardı koştururken görmeyip düşmüş dirseğinin üstüne bir çıktım kolu şiş hemen anladım kırık olduğunu doktora gittik alçıya alındı. Bu durumu yaşamış olanlar bir tavsiyeniz var mı