betus52 Bayanlar 2 gündür bas agrısı ve dönmesi vardı.ama şakaklarımdan baslıyor yürüdükce basıma basınc oluyor.kafamı hemen yastıga koymak istiyorum.saglık ocagına gittim sinüzit dedi aferin sinüs verdi iciyorum bakalım.sizde de var mı yaşayan
brfnbt betus52 ben vertigo atağı da sinüzit de geçirdim vertigoda dünyanız dönüyor çok büyük bi dengesizlik oluyor düz yürüyemiyorsunuz birde basınızı arkaya doğru arınca sanki kafanıza biri bastırıyor gibi bi dengesizlik oluyor sinüzitte bi baş ağrısı göz etrafı ve alında doluluk hissi oluyor basınızı öne eğnce basınız yere düşecek gibi ağrıyor geniz akıntısı oluyor
AnaKuzusu34 betus52 vertgoda kulak çınlaması ayağının altından yerin kayması ve migde bulantısı çok olur. Özellikle kulak çınlaması
betus52 brfnbt evet bende seneler önce vertigo atagı gecirdim cok fena.ama sinüzit bu kadR bas dönmesi yapar mı şakaklarda evet agrı var kalkıyorum kafam gidiyor sanki
betus52 AnaKuzusu34 evet gectigimiz senelerde yasamıstım bu durumu.cok garip basımı tutamıyorum sinüzitte bu kadR bas donmesi olur mu
brfnbt betus52 kbb uzmanı onun ayrımın yapar ikisine de o bakıyo vertigo için manevralar felan var hatta