kızım 1 yaşına gircek izmirde yaşıyoruz havalar artık sıcak oldu oda 22 23 sabaha karşı 24 falan oluyor nem 70 küsurlarda ben ne giydireceğimi şaşırdım bir ince uzun kollu pijama giydirdim emerek uyuyor o arada terliyor haliyle vücudu buz gibi oldu dün de bir tık kalın giydirdim onda da vücudu buz gibiydi ama terlediği için mi üşüdüğü için mi bilmiyorum bugünde pijama üstüne kısa kolluyla yatırmayı denicem siz ne giydiriyosunuz