mystery00
Ben sadece on gün ayrı yattım sonra odama geçtim oğlum aramızda uyuyordu uyuduktan sonra kaldırıp yatağına koyuyordum bebeğim ağlayınca kalkıp susturuyordum bazende eşimi uyandırıp yardım istiyordum ayrı yatmak hiç benlik bişey değil şimdi düzen oturdu oğlum kendi kendine yatağında uyuyor bebeğimde beşiğinde bu şekilde yani, ayrı yatmak zorunda değilsiniz