kaansmom34 ben 4 aydır sürekli yapıyorum . Pastacı olduğum halde üşeniyorum ve açıkçası çocuktan da pek fırsat olmuyor . Onun yerine her ay konsept bulup çekiyorum . İlk ay kendi ördüğüm minion kostümüyle muzlarla çektim 2 ay netflix konsepti çektim 3 ay babası gitarist olduğu için evdeki bütün gitarlarla çektik 4 ay da playstation konsepti yaptık diğer ay tamirci konsepti yapıcam . Pinterestte de güzel fikirler var