mrscakir -sevimlipolyanna- bizim evde bir problemimiz yok yatağına yatıp uyuyor zaten. Ama dışarda uyumak istemeyen bir kızım var o işin ustasıda babası 😂
accountant -sevimlipolyanna- benimde öyle asla uyutamıyor çocuğu ağlatmaktan helak ediyor uyutucam diye
boncuk_29 -sevimlipolyanna- babası uyutuyor tabiki destek olur o konuda senin çocuklar fazla anneci belliki
LezizeNine -sevimlipolyanna- babaların çok azı sabırlıdır bu yüzden fazla kafa yormuyorlar yormadıkları için onların yanında uyumuyorlar birkaç defa sabırla uyutursa emin ol artık hep babasıyla uyumak ister ve daha çabuk uyur. Benimkileri babası da çok çabuk uyutabiliyor.
00998 -sevimlipolyanna- eşim bu konuda çok sabırlı uyutuyor genelde zaten o uyutur 😂 ben bu aralar sık uyutuyorum evde olmadığı için
GezginPaNDa -sevimlipolyanna- 7 aylıktan beri yüzde 90 eşim uyutur . Ben bir saatte uyutuyorsam eşim 15 dakikada uyutuyor
KendiEvimdeDeplasmandayim Kızım beraber yatarak uyuyor. Genelde babası ondan önce uyuyakalıyor ama kızımda sıkılıp uyuyor sonra 😅 bende gidip kaldırıyorum eşime
Nacafa -sevimlipolyanna- oğlum bebekken de şimdi de eşimde çok çabuk uyuyor. Sizin eşiniz ilgilenmiyordur yoksa çocuklar babada daha çabuk uyuyor bunun bilimsel açıklamasına da denk gelmiştim bir ara
defnevedoruk Nacafa evet ya benimkilerde öyle. Hele küçük olan babada kesinlikle daha hızlı uyuyor o uyutunca 10 dakika ben uyutunca 30 🙂↕️
-sevimlipolyanna- Nacafa Aksine eşim çok ilgilendiği için oğlum onunla uyumak yerine sürekli oynamak istiyor 😉 konuşmaktan gülmekten uyuyamıyorlar ki mecburen ben devrallıyorum 🥲
metekaanmomm -sevimlipolyanna- benim eşim uyutur oğlumu o daha sakin olduğu için çabuk uyuyor onunla, ben gün boyu stres oluyorum o yüzden çoğu zaman eşim uyutur sabaha kadar da yanına yatar ben uykumu alayım diye hafta da üç gun
annehalleri -sevimlipolyanna- sadece ben uyutuyorum babamız sabırlı değil evde dışarda hep ben hep ben yedi aylığız biraz daha büyüsün belki babası uyutur sanmıyorum ama
bebiskoveannesi -sevimlipolyanna- hayır uyutmuyor ya da uyutamıyo mu demeliyim bilmiyorum. Uyutmak için odada bıraktığımda kahkaha sesleri yankılanıyor odada.
senaninn -sevimlipolyanna- 15 günde bir niyetleniyor bir şekilde uyutuyor ama hep yönlendirme hatırlatma yapıyorum mesajla. telefonun çekmiyorsa beyaz gürültü açıp benim telefonu bırakayım istersen ya da emzik beşikte uzanamıyorsan getireyim vs. çünkü körü körüne sadece sallıyor ve konuşuyor çocukla 😂
Pamukhanim_ -sevimlipolyanna- emzirmeyi sonlandırmadan önce uyutamazdı memede uyurdu sadece ama 2 aydır gece uyutuyor ve genelde kızım onu ister masaj yapsın diye 😅
suheyla92 -sevimlipolyanna- ben calisirken oglenciyken babasi uyuturdu yani haftanin 4 günü. Isi birakip eve gectigimden beri bi kere bile uyutmadı ben varken oglum babasinda uyumuyor yani mecbutiyet yoksa hep ben
hindilisalam Daha küçükken babası uyutuyodu ama şimdi nooo asla durmuyor hele gece uyanır da babası alırsa bütün mahalle ayağa kalkıyor