Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim 12 günlükten itibaren tiroid ilacı kullanıyor. Topuk kanında 24 çıkan değer damardan alınan kanda 35 çıktı. Bunun üzerine ilaç tedavisine başlandı. Ultrasonda tiroid bezlerinin olduğu ve boyutlarının ideal olduğu görüldü. Sizler ilacı ne zaman bıraktınız? Doktorlarınız bir görüş bildirdi mi size bırakma denemesi hakkında? Bazı anneler 6.ayda bıraktıklarını, bazıları 3 yaşta, bazıları da 3 yaşın üzerinde hala devam ettiklerini yazıyor. Bizim durumumuz net değil çünkü henüz daha 3 aylık.
Allah hepimizin bebeklerini korusun onlara sağlık afiyet versin🙏🏻