Bayanlar merhaba, benimde bebeğim 37günlük, 4 gündğr kaka yapmıyor. Anne sütü (eds yöntemiyle) ve gece iki kere mama veriyorum. Sürekli gaz çıkarıyor ağlıyor gazı gelince filan ama bir türlü kaka yapmıyor. Nasıl olcak böylemi oluyor hep. Ne yapmak gerekir