İyi akşamlar herkese
Direk konuya gireyim
Adet düzensizliği için doktora gittim bugün 2 aydır olamıyorum öncesinde de 35/40 günde olurdum en son 2 aydır olamıyorum bekle bekle bir türlü gelmedi bende kadın doğuma gitttim neyin nesi öğrenmek için vajinal muayene etti ve rahim duvarında kalınlaşma var dedi ayrıyetten pkos ve insülin direncim de var
İnsülin ve kilodan kaynaklı olabilir dedi kg fazla biraz ilaç verdi adet olmam için 3. Gün çağırdı hormon bakacak
Rahim duvarı kalınlığını yaşayan oldu mu nasıl ilerledi süreciniz ilkkez duydum böyle bir şey?