cileklitursu oluyor ama sık değil tabiki. Ben önce ölürsem babası bakacak, diğer ebeveyn olarak. Maddi olarak şimdiden güvencelerini sağlıyorum. Hesaplarında altın birikimi yapıyorum, ev, arsa alıyorum. Maddi olarak açkta açlıkta kalmayacak, manevi olarak anne eksikliğini zaten kimse dolduramaz. O yüzden kendi sağlığıma, beslenmeme, ruh sağlığıma dikkat ediyorum. Çocuğunuz için yapabileceğiniz iyilik kendinizi korumak ve sevmektir.