esraezer xzlemxx ikisi birden çok fazla dolduğunda oluyor bence bu ben göğüs kalkanı ya da göğüs pedi kullanıyorum dışardaysam
senaninn xzlemxx bebeğimin 40ı çıkana kadar falan oluyordu bende şimdi 4 aylık oldu kalmadı sonra. hormonlardan oluyor sanırım tekinden emse bile süt salgılanıyordur
toocce Bende de oluyor ya ama sanki emzirdiğim memeyi elimle tutarken kolum öbür memeye baskı yapıyor gibi düşündüm , sıkıştırıyor o da akıtıyor gibi geldi yani
esraezer xzlemxx akmasını durdurmuyor ama akan süt ona birikiyor boşa akmaması için kullanıyorum benim de geceleri ve emzirirken dolduğunda oluyor bu
hindilisalam 1 yaşına girecek çok dolduğunda hala oluyor😂 benim o memem çok yara olmuştu koptu bildiğiniz ben ona bağlamıştım ama sizi de duyunca bilemedim
eylulbebesi_ xzlemxx ben birini emzirirken diğeriyle süt poşetini dolduruyodum bence fazlalıktan oluyo bu