Bebeğim 2,5 aylık henüz. Çok şiddetli hırıltılı nefesi var, doktor önce zaditen verdi 5 gün kullandık işe yaramadı, şimdi de Allerset kullanmamızı istedi bir çay kaşığı günde 1 kez. İçime sinmiyor çok küçük diye, kullanan oldu mu acaba bu kadar küçük bebekte