Selamlar herkese. Kızım 3.5 yaşında. 19 haftalık hamileyim. Erkek kardeş geliyor. Kıskançlık olur mu, kabullenecek mi diye endişe ediyorum bazen. Aslında çok heyecanlı karşıladı kardeş fikrini ama pratikte farklı tabi. Deneyimlerinizi öğrenmek istedim