Merhaba kızlar ,
Bebeğim 15 aylık ve inanın asla asla durmuyor. Durmuyordan kastım evin içinde tüm gün sadece yürüyoruz birlikte hiçbir aktivite yapmıyor bir kez bile oturmuyor . Oturduğu an hep ağlamaya mızmızlanmaya başlıyor . Gece uykuları desen ⅚ kez uyanıyoruz. Ama merak ediyorum sizin bebekleriniz nasıl ? Benimle aynı durumda olan var mı ? Sadece yemek yerken duruyor çocuk ya. Biter bitmez hep yürüyoruz. Bensiz asla durmuyor da. Siz neler yapıyorsunuz gün içinde mesela. Biz uyanıyoruz kahvaltı yapıyoruz sonra yürüyoruz tüm gün 😅 havalar güzelse park , bir 5 dk belki bebeklerle , kitap okuyorum bitti