dunyaninenguzelkokusu Merhabalar 1 ay önce ağır grip geçirdim üç hafta sürdü daha biri iyileşmeden ikinci kez grip oldum bir haftadır koku tat yok burnum tıkalı da değil gribi bayağı atlattım ama hala tat koku alamıyorum bu durum geçici mi ?